Visjon

LIVSVISJON

Gjenopprette forståelsen av identitet, hensikt og potensiale.

MENIGHETSVIJON

Vi ønsker å være en fler generasjons menighet og internasjonal menighet der vi alle har EN felles opprinnelse. Vi ønsker å gjøre en forskjell i vårt samfunn lokalt, regionalt og nasjonalt. Proklamere Guds rike og gjøre mere for denne generasjon og generasjoner som kommer. Menighetens oppdrag og mål er å skape et miljø for åndelig utvikling, der hver enkelt i forsamlingen vokser frem til åndelig modenhet.

«NÅ UT OG GJØRE MENNESKER TIL DISIPLER»

MISJONSBEFALINGEN

Matteus 28. 16-20

Men de elleve disipler drog til Galilea, til fjellet hvor Jesus hadde satt dem stevne. Og da de fikk se ham, falt de ned og tilbad ham. Men noen tvilte. Og Jesus trådte fram, talte til dem og sa: Meg er gitt all makt i himmel og på jord! Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet dere døper dem til Faderens og Sønnens og Den Hellige Ånds navn, og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende!