Koronavirus

Av Inge Olav Leirtrø Publisert: 11.april.2020

Nytt fra Menigheten Oasen

Hei alle sammen!

Dette er for å informere alle om at menighetens virksomhet fortsatt vil være stengt inntil videre, basert på den nylige kunngjøringen fra regjeringen i forhold til å dempe den videre spredningen av COVID-19-pandemien. Den nye datoen for å starte normal aktivitet i menighetene er nå 15. juni 2020. I mellomtiden vil vi fortsette å ha våre nettsendinger via Facebook og på Menigheten Oasens nettsted. Oppdaterte informasjoner vil også bli lagt ut på menighetens hjemmeside, Facebook og via tekstmeldinger etter hvert som tiden går.
     Vi bør fortsette å huske på hverandre i bønner, og at vi fortsetter å be for familiene våre, for landet vårt og for de som er syke, også for alle helsearbeidere og for hele verden.
     Husk, ikke vær redde, hold håpet i live, for det er kraft i Jesu oppstandelsesblod!

GOD PÅSKE og
Gud velsigne deg!

Hei Everyone!

This is to inform all of us that the church activities will still remain closed based on the recent announcement by the government in the plight to curb the further spreading of COVID-19 pandemic. The new date for churches to begin normal activities is now the 15th June, 2020. In the mean time, we will continue to have our online church via Facebook and on Menigheten Oasen’s website. Updated informations will also be posted on the church website, Facebook and via text messages as time goes on.
     We should continue to remember each other in prayers, and we should continue to pray for our families, for our country, and for those who are sick, also for all the health workers, and for the whole world.
     Remember, do not be afraid, Keep hope alive, because, There is power in the resurrection blood of Jesus!

HAPPY EASTER and
God bless you!